Svar på 2 kommentarer.

Måste säga att det varit väldigt trevligt med kommentarer dessa dagar!  riktigt förvånad faktiskt. Men TACK ALLA! Uppskattas stort! :D

I alla fall så tänkte jag nu ge svar på två kommentarer jag fått. Eller ja, två frågor kan man väl säga att det är :)

Anonym om Film!:

Vilken är din favvo smak ?

Jadu, min favorit smak när det gäller Ben&Jerry så är det helt klart Fairly nuts! Massor med cola sås och sjukt goda nötter. Helt klart min favorit glass!

Anonym om Produktfilm vattenkokare!:

Vad kostar en sådan kamera ?


Jadu, den videokameran jag filmade med ligger på sådära 20 tusen.. Kan ärligt säga att jag lånade den av skolan, då jag själv absolut inte skulle ha råd med de.

Men grymt bra är den! :D

En riktig skönhet!


/Isabella Rún.


Kommentarer
Postat av: jenniefer

fin blogg:)

bloglovinbyte?:)

http://jenniieefer.blogg.se/

2012-05-03 @ 00:25:01
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0