Redigering!

Slutade skolan vid halv tre, dock sitter jag fortfarande här och lär göra det ett tag till känner jag. Sitter och redigerar produktfilmen jag spelade in! :D Känner att det kanske kan bli ganska så bra i alla fall!
Dock blir det ganska frustrerande ibland när saker och ting inte vill fungera riktigt så som jag vill..
Men så är det väl alltid, eller? ;) Haha

Senare ikväll så ska jag ta och slänga in ett inlägg och en ganska interessant fisketur jag och Johan gjorde igår! Kan säga att den innehöll en del blod och även paddling med pinne och brygga ;) Hehe

Vi höres senare! :D
/Isabella Rún

Kommentarer
Postat av: jenniefer

SV: tack ! följer dej med nu! :D

2012-05-04 @ 15:31:02
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0