Duktig!

Idag har jag bannemig varit riktigt duktig om jag får säga det själv! ;)
Jag har:

-Bokat möte med några snubbar till uppgiften för projekt veckan vi har nu.
- Varit hos banken. Spärrat mitt bankkort jag tappade bort, beställt ett Visa kort.
- Ringt skatteverket och beställt personbevis. Ett steg närmare ID!
- Jobbat på power pointen till projektveckan.

Ja, så långt har jag hunnit just nu. Ska ta och jobba mer på power pointen och även ta och plocka lite här hemma :). Ska även försöka dra ut Johan på inlines sen ikväll när han kommer hem ifrån körskolan. Får dock se ifall vi hinner. Måste äta och så med, allt gärna innan Desperata hemma fruar börjar! :D



Ni får en bild i repris igen, då jag sitter vid Johans dator :) Ni dör nog inte! Haha



/Isabella Rún.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejsan har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna VALFRITT MOBILskal, hur enkla regler som helst, anmäl dig! :D

Du måste INTE ha iphone för att va med! ;)



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/may/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html

2012-05-09 @ 20:36:22
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0