Jag lever.

Ännu en gång så har det inte sagts så mycket här. Men ska jag vara ärlig så händer det fan inget i mitt liv just nu. Men förhoppningsvis så kommer det att ändra på sig snart då jag har lite planer. Men ingenting är säkert. I vilket fall som så lär det i framtiden när jag tar upp denna blogg helt igen att komma in en del mer interesanta grejer. Har en del film planer i huvudet som kanske kommer upp när de är gjorda.


Funderar även på att skapa någon ny typ av inriktin av bloggen. Att bara skriva en massor med skit får mig att tröttna ganska lätt och vad är då vitsen med det? Jag vet inte, kommer jag på något bra så kanske den tas upp lite tidigare än anat.

Just hang in there and I'll be here soon!
/Isabella Rún.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra

2012-06-30 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0