Musselblomma!

Vad glad man blir när man kommer hem och upptäcker att man fått packet! Ännu lyckligare när man upptäcker att det är växterna man väntat på. Kan ärligt säga att jag var som en liten barnunge när jag öppnade och planterade ner dem i vattnet! ;)
 
 
Började med att plantera en del av dem i det stora karet. Fiskarna var jätte nyfikna och skulle vara på och känna på varenda blomma som kom ner. Ganska charmigt faktiskt! :)
 
 
La även i en del i mitt lilla akvarium. Även där var fisken helt på och skulle kolla allt jag gjorde. Kampfisk som han är så skulle han även testa att attackera vissa av dem. Men när han insåg att det bara var växter så lugnade han ner sig och nu verkar han faktiskt tycka om dem. 
 
 
Nu väntar vi bara på att de skall börja växa lite och även förhoppningsvis ta och sprida sig mer med! :)

/Isabella Rún.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0