Materialistisk lycka

Jah om sådära två dagar så kommer en underbar vit iphone 4 dumpa ner i min postlåda! Var inne och fixade om mitt abonumang så jag kan nu ringa och smsa gratis till alla utom dom som har tele 2. Men tror fan inte jag känner någon som har det, så det kvittar ju ;) Självklart så var det fri surf med, vilket man inte klagar över! Känner att nu kan jag fan inte lyckas att dra över på månadskostnaden som jag alltid gjort innan. 
 
 
Sen så visst att det inte är den senaste 4s utan eller att 5 kommer ut till hösten. Så petig är jag inte + att det blev billigare med denna.. Hehe nej jag är super glad bara jag får en iphone! :D

Sedan så självklart kunde jag inte låta bli att ta och kolla in massivs med skal till den. Hittade några som jag föll lite extra för. Får dock se ifall jag köper eller inte. Hade bestämmt mig för att inte handla mer över internet om man säger så.. Hehe ;)
 
 
Här hade vi i alla fall de som jag verkligen gillade. Coca Cola skalet är nästan ett måste! Islads flagga vore med skitkul att ha, men det kostade nästan 400 kr :o helt sjukt! 
Vilket av dem tycker ni va snyggast?

/Isabella Rún.

Kommentarer
Postat av: df

Jag gillar den svenska eller cola:)

2012-07-11 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0