Bottenmete!

Jadå, nu var det ett tag sedan sist. Och nja, ni kommer väl inte få veta så mycket interessant som hänt, då det ej hänt så mycket ;) Planerar att dra till Halmstad på onsdag, men det hade jag ej tänkt prata om nu. 

Jag tänkte mer berätta att inatt eller imon morgon ungefär så har jag och Johan planerat att dra ut och fiska! :D Vi tänkte köra lite bottenmete efter brax. Sjön vi ska fiska i är kanske inte berömd för att produsera några jätte braxar utan de flesta är av normal storlek. Kanske runt 1,5-1,6 kg. 
Men det ska ändå bli gött att komma ut och bara få känna på lite napp! 
Ska även ta och testa på mitt nya spö! :D För kanske 2 veckor sedan införskaffade jag mig ett bottenmete spö. Vet ej om jag berättat om det innan, men det är iaf det jag ska testa :)
 
Slänger in en bild på en fin litenliten sarv med. Tagen på majs, svårt och gissa eller? ;) Hehe men dessa fiskar är galet charmiga, redigt guldfärgade med fina röda fenor. 
Helt klart en av mina kära favoriter! 
 
/Isabella Rún.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0