Akvarium!

Då min nya stora hobby har blivit akvarium så förtjänar det helt klart sin egna kategori! 
Nu när jag ändå bestämmt mig för att starta upp bloggen igen så lär det få ta en stor plats. Allt ifrån det jag har nu, till planer inför framtiden. Även för att få visa upp det lite ;) Ni fattar vitsen. Hehe
 
Tänkte börja med att visa framstegen jag gjort med mitt 54 liters från start tills nu! 
 
 
Här har vi det precis efter vi köpt det.
 
Här har vi det ett x antal månader senare. Inte lika tomt, men ja.
 
Efter att vi flyttat tillbaka till Gnosjö. Mer bottenmaterial, fler växter och så. Den gröna bakgrunden var bara tillfällig. Men detta var starten på den riktiga renoveringen. Som kanske delvis fortfarande håller på och det lär den väl kanske alltid göra.
 
Och ja, så här ser det ut just nu. Inte lätt att ta kort på kan jag ju säga. Men ska testa att fota det på natten istället, se ifall speglingen av mig minskar då. Vem vet. 
I alla fall, svart bakgrund, växterna har växt till sig och liknande. Lite mer växter ska in och på måndag är det en snubbe som ska skicka flytväxter till mig. Självklart kommer det att komma bilder på det! :)
 
Jadu, alla är vi nybörjar någon gång. Kan säga att jag har gjort massvis med fel. Blandat fiskar som ej ska vara tillsammans, fått alger så det skriker om det. Men nu är det helt stabilt och allt funkar som det skall. Designen i det kommer alltid att ändra på sig lite då och då. Det är även detta ni kommer få följa en del här! :) 
 
Kommer vid ett senare tillfälle att lägga upp en presentation på det lilla akvariumet och på mina små invånare! :) 
 
Ha det bra! 
/Isabella Rún.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad fint:D

2012-07-09 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0