Dumma mobilblogg.

Har försökt göra en del mobilbloggningar då jag ej haft datorn med mig den senaste tiden. Men ja, ni ser själva hur bra det gått. :( Lagom irriterad på det. 
 
I alla fall så va vi i Halmstad. Riktigt gött var det. Satt på sanddynerna, lyssnade musik, gick i stan och så. Var där i två nätter tror jag de va? I vilket fall som så var det asgött att spendera lite tid med "mina grabbar" ;) Haha
 
Efter det så följde jag med familjen till Gustavsvik. Det var faktiskt redigt gött. Äventyrsbad och massa. Något jag seriöst aldrig blir för gammal för ;) 
 
Idag är familjen i Halmstad och badar på något ställe. Ångrar starkt att jag inte följde med. Dumma val man gör ibland :(

Aja, hoppas alla har de bra! :D
 
 
/Isabella Rún.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Börja blogga igeeeeen!!!

2012-10-30 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0